Nieuws / door Ferry de Gier

Let’s go! Evers en de Gier gaat internationaal voor TSG

TSG, leverancier van onder andere benzinepompen, gaat zelf bijtanken. Ze krijgt een nieuwe, gebruiksvriendelijke corporate site. Waarmee ze even vooruit kan. Evers en de Gier gaat die ontwikkelen. Maar dat niet alleen. Want het bedrijf zit in meer dan 21 (!) landen. En in Finland zijn bijvoorbeeld de diensten nét even anders dan in Zuid-Afrika. Daarom zijn er 21 gepersonaliseerde sites nodig, die tegelijkertijd herkenbaar zijn als TSG. Hoe pak je dat aan? Nou, zo!

Gepersonaliseerde websites voor 21 landen
Evers en de Gier ontwikkelt een praktische toolkit. Daarmee kan elk land zijn eigen website bouwen. Het kiest eenvoudig de kant-en-klare bouwstenen die het nodig heeft. Bijvoorbeeld USP’s, producten, team en FAQ’s. Deze bouwstenen sluiten aan bij de identiteit van TSG. Zodat de sites van verschillende landen, alsnog herkenbaar zijn als TSG. En de kwaliteit wordt gewaarborgd. Daarom is er bijvoorbeeld ook een algemene online beeldbank. Slim!

Helemaal handig: in de toolkit zit een online manual, met heldere uitleg voor verschillende communicatiemedewerkers. Zo kan iedereen makkelijk werken met de site.

Over TSG
TSG staat voor Technical Services Group. Ze levert apparatuur en services aan benzinestations en oliemaatschappijen. Van brandstofpompen en laadpalen tot betaalsystemen en carwashes. Het bedrijf met meer dan 3.000 werknemers zit over de hele wereld.

Ferry de Gier


06 305 535 64

Eerdere stories