Work / door Ferry de Gier

Proud! Sterker merk en professionele website voor DMCC

In oa. de header en het mobiele menu komen herkenbare elementen uit de visuele identiteit van DMCC terug

In oa. de header en het mobiele menu komen herkenbare elementen uit de visuele identiteit van DMCC terug

Voldoen aan wet- en regelgeving is vaak een flinke klus voor bedrijven. Denk aan het verwerken van persoonsgegevens. DMCC helpt ze daarbij. En daar is steeds meer behoefte aan. Inmiddels is DMCC dan ook uitgegroeid tot een gevestigde speler, met meerdere expertises. Om dat ook te vertellen online was het tijd voor een professionele website. Vaste digitale partner Evers en de Gier heeft die ontworpen.

Wil de bezoeker meer weten? Dan vindt hij bij de dienst de juiste contactpersoon met expertise op dat gebied.

 

De nieuwe site legt de focus op de verschillende diensten. Bijvoorbeeld auditing, monitoring en juridisch advies. De bezoeker weet zo direct wat DMCC doet, en vindt daardoor snel wat hij zoekt. En wil de bezoeker meer weten? Dan vindt hij bij de dienst de juiste contactpersoon met expertise op dat gebied. Deze professionaliteit én het persoonlijke is de basis van het sterkere merk DMCC. Je ziet dat bijvoorbeeld terug in de combinatie van vormen (de gekleurde vlakken) en fotografie van medewerkers.

“Voor onze organisatie zijn Evers & de Gier een vaste waarde. De manier waarop ze met ons meedenken, de stijl en de werkwijze is zeer prettig. Bovendien zijn Koen en Ferry leuke mensen. Met hen samenwerken en het creatieve proces inzetten is telkens een mooie ervaring.” – [Patrick Jordens, founder DMCC]

Ferry de Gier


06 305 535 64

Eerdere stories